Close
Profesionln kosmetika FACEBOOK INSTAGRAM YOUTUBE

KRÁSNÁ PLEŤ NENÍ NÁHODA

ČLÁNEK KE STAŽENÍ

KDYŽ ZNAČKA, S NÍŽ PRACUJETE, MLUVÍ ŘEČÍ KŮŽE

„Už od počátku výroby v roce 2010 rozhodl na základě vědeckých výzkumů, klinických studií a patentů výrobce nejenom o názvu značky Natinuel, nové kategorii kosmetických produktů, které definoval jako bioceutika (biologicky aktivní s dynamikou podobnou jako u léčiv), ale především o komunikaci s kosmetičkami a jejich klienty. Na základě toho zavedl základní komunikační linku: Natinuel mluví řečí kůže a uchovává mládí buněk.“ Právě o tom jsme hovořili s Marcelou Baldas, která stojí v čele společnosti v České republice.

Co to v praxi znamená?
Znamená to, že základem je respektování toho, že jsme živočišný druh a nejsme kytičky, pracujeme tedy s kůží tak, aby to bylo logické. Neustále se objevují látky, které nějak zaujmou, někdy méně, někdy více. Marketing, pokud se látka zpopularizuje, je až toxický. Například před lety to byly kmenové buňky. Co se o nich popsalo papíru a nasdílelo informací! Fakt je ten, že rostlinné kmenové buňky v pěkném přípravku mohou pleť pohladit, hydratovat, ale z hlediska omlazení neudělají vůbec nic. Není to možné právě proto, že jsme živočišný druh. Správný postup je mít udržovanou ECM a podporovat diferenciaci kmenových buněk. Teď zřejmě nastává obdobná situace s exosomy. Každý je nabízí, ale pokud jde o rostlinný exosom a není navázaný na další látku nebo použitý při mikrojehličkování, neudělá na kůži, co se omlazení týká, nic.

Mikrojehličkování je stále velice populární, je u tohoto ošetření něco nového?
Mikrojehličkujeme od roku 2016, takže od něho pomalu ustupujeme, tedy od mechanické práce. Přestože ohromujeme efekty, a to podotýkám především stavem po ošetření – žádné estetické kazy, nikdo od nás nechodí jako „rajče“ –, nahrazujeme metodu s použitím pera stále více biologickým mikroneedlingem, který představuje v principu hodně komfortní masáž a obzvláště v létě je to příjemnější metoda než ta s dermálním perem.

Nabízíte nová ošetření?
Už přes rok „jedeme“ v systému RxCarboxy, kterou se snaží konkurence napodobovat. Jednu část ošetření tvoří fyzikální jev „Bohrův efekt“, nazývaný často jako karboxová terapie, díky jehož využití lze okysličovat pleť, což pleť potřebuje a projeví se u ní viditelné projasnění. Naše ošetření RxCarboxy je ale plně revitalizační, biostimulační a protektivní, a navíc má revoluční přidanou hodnotu. Opakovaným působením vrací neaktivní buňky zpět do hry a do fáze, kdy je opět můžeme rozpohybovat.

Zjednodušeně: toto multifunkční ošetření si umí poradit i s mimickými vráskami a zároveň stimulovat tvorbu vlastního kolagenu v pokožce. A kromě toho, že je nezaměnitelné s žádnou carboxy terapií od konkurence, je maximálně příjemné a vhodné pro každého.

V případě starší pleti, kde je neaktivních buněk hodně, je nutné chodit častěji?
Není. Předávkovat tímto ošetřením nelze, takže kdo si chce užívat častěji, může, nicméně ke zmíněnému biochemickému dlouhodobému efektu dojde, i když se absolvuje v režimu 4–6 týdnů a používá se konkrétně na tento popsaný jev. Doma účinek podpoří krém Genage nebo Exohyal, jež podpoří práci, kterou odvedeme salonním ošetřením.

Máte pro kosmetičky hledající novou značku nějakou radu?
Ano, při práci na lehátku by kosmetička – a to by měli vědět i klienti – neměla pracovat se stejnými přípravky, které se prodávají na ošetření v domácím prostředí. Kosmetička by měla mít k dispozici více přípravků s větším dosahem a rozsahem při ošetřování pleti, ať už se jedná o anti-aging, ošetření citlivé pleti nebo akné. Neměla by míchat různé značky a samozřejmě přípravek na doma, který si klientka zakoupí, by měl navazovat na ošetření. A rovnou podotýkám, že domácí přípravky se u značky Natinuel pořizují pouze právě u paní kosmetičky v rámci
kosmetického ošetření.

PŘEDSTAVTE SI MILIONY KAPIČEK MÍSTO JEHLIČEK, JAK OMLAZUJÍ VAŠI PLEŤ BĚHEM KOMFORTNÍ MASÁŽE.

Máte nějaké další novinky?
Představte si miliony kapiček místo jehliček, jak omlazují a liftují vaši pleť během komfortní masáže. Unikátní efekt biologického mikrojehličkování si vyžádal svůj vlastní slogan. Je to hit salonů, jehož základem je speciální exosomální přípravek. Slogan jsem vymyslela za pochodu při zkoušení letních protokolů depigmentace, která nám moc hezky funguje u větších pigmentací, slitých celistvých, takzvaných těhotenských masek (vznikají jako hormonální hyperpigmentace během těhotenství) a dá se kombinovat s exosomálním ošetřením. Možná ještě takový tip pro kosmetičky: Jděte se podívat tam, kde se máte školit, nebo si chcete zaplatit kurz. Hodně vám to napoví. Kultura prostředí, lidé, a především informace, za které nemusíte platit, ale má vám je poskytnout každá moderní značka v rámci prezentace zdarma. A hlavně byste měli mít možnost vidět ukázku ošetření a porovnat efekt s tím, co se ukazuje na sítích nebo v časopisech.
U nás si můžete být jisti, že výsledky nezkreslujeme.

Pro ukázky prezentace značky nás kontaktujte e-mail: info@natinuel.cz nebo zavolejte a rezervujte si své místo na tel. čísle 774 990 690. Rádi vám představíme možnosti a efektivitu molekulárních bioceutik italské výroby a veškeré benefity, které nabízíme.

Nezávazně, zdarma.